031 - 381 46 00 - Tid 10-14

Enkla returer och byten - det skall vara lätt att handla hos oss!

En del tycker att e-handel verkar svårt och krångligt, speciellt om man skall skicka tillbaka något eller byta något för att man tänkt fel, för att frugan/gubben inte tyckte om det man köpt eller någon annan bra eller dålig anledning. Men så är det inte när man handlar hos oss, istället för 14 dagars bytesrätt så kör vi med 60 dagar, samma tid gäller för returer. Det enda som är viktigt egentligen är att varorna kommer tillbaka hela och oanvända och att paketet innehåller en kopia på ordersedel så vi ser vilken order det rör sig om. Vi är enkla människor och knusslar inte om småsaker.
Tyvärr har vi inga möjligheter att erbjuda fri returfrakt då vi är måna om att kunna fortsätta hålla våra låga priser till våra kunder. 
 
Beställningsvaror omfattas inte av returrätt.
 
Det skall vara enkelt och handla hos oss och de få gånger ni behöver byta något eller vill returnera något för att ni tänkt fel eller fått skäll av någon närstående så följer ni helt enkelt nedanstående tillvägagångssätt:
 
Steg 1:
Skicka ett mail till kundtjanst@barahandtag.se att du skall returnera en order/delorder. Bifoga ordernummer i mailet så vi vet vilken order det gäller. Vill du byta till något annat så lägger du en ny order med det du skall ha.
 
Steg 2:
Packa ner produkterna ordentligt i lämpligt paket och glöm inte bifoga ordersedeln så att vi kan se vem som skickat returen och kreditera er betalning.
 
Steg 3:
Tejpa lite!
 
Steg 4:
Välj rätt fraktsätt. Vi hämtar INTE ut paket som gått till ombud. Fråga hos ditt ombud om du är osäker.
 
 
Skicka paketet till 
 
Theofils AB
Mogölsvägen 26
55593 Jönköping
SVERIGE
 
Steg 5:
Filura en stund på livets mening, sitt lugnt kvar i fåtöljen och vänta, gäller det en ren retur så kommer pengarna tillbaka på samma sätt du betalade strax efter att vi mottagit er retur. Vill du byta dina varor lägger du bara en ny order med de nya produkterna så krediterar vi returen så fort vi får tillbaka den. Har du valt faktura som betalningssätt och inte betalat den så krediterar vi bara fakturan. Har det gått 14 dagar utan att betalningen reglerats så hör av dig till oss så vi kan undersöka saken.
Produkter
Övrigt
SvenskaDansk